Cikkek

< 9. oldal >

Növekvő TV-reklám ellenére mélyrepülés

2016.05.31
A 2013-2015-ös időszak töretlen szárnyalása után hidegzuhanyként érte az OTC szektort a 2016-os első negyedév mélyrepülése. A tavalyinál kisebb, de a két évvel ezelőttinél azért erősebb nátha- és influenzaszezon alaposan rontotta az első negyedév eredményeit. A teljes OTC piac a ...
Cikkek

Hiszünk, aztán bízunk

2016.05.30
A szakma régóta érzékeli, hogy az étrend-kiegészítőkkel és a speciális – gyógyászati célra szánt tápszerekkel kapcsolatban igen sok teendője van, szükséges kontrollt építeni a rendszerbe. Dr. Ilku Líviát, a MAGYOSZ igazgatóját kérdeztük arról, hogy miért van szükség az önszabályozásra és ...
Cikkek

Globális segítségnyújtás szigorú szabályokkal

2016.05.30
A gyógyszeripar és globálisan az egészséggazdaságosság, valamint elsősorban a beteg érdekeit figyelembe véve a beteg-együttműködést szolgáló programok jelentősége szemmel láthatóan nő. A komplex programoknak számos jogi buktatója lehet, ideértve különösen a gyógyszer-promóciós szabályokat vagy adatvédelmi kérdéseket, amelyek ismerete segíti a ...
Cikkek

Szűk a tér? Kinek fontos a digitális eszközök ismerete?

2016.05.24
A gyógyszeriparban folyamatosan észlelhető a digitális eszközök használatának elterjedése. A tegnap még elfogadott kommunikációs rutin ma már elavultnak tűnik. Nem mindenki tud lépést tartani a változásokkal, ami a mindennapokban gyakran konfliktusokhoz vezethet. A munka újrafogalmazása Az információáramlás weboldalakon, különböző digitális ...
Cikkek

Patikai kedvezmények – kinek éri meg?

2016.04.11
Az egészségipar ugyanúgy küzd a fogyasztókért, mint bármely más szolgáltató, kereskedő. Ennek következtében a kereskedők, a gyógyszeripar és a gyógyszertárak összehangolt árképzési gyakorlatában gyakran megjelennek a kezdvezmények. Sipos Balázs, a Boehringer Ingelheim üzletvezetőjeként látja az összes szereplő elvárásait, amikor azt ...
Cikkek

Sérelem és harag a munkatársak között

2016.03.22
Kevesen mondhatják el magukról, hogy nem volt még konfliktusuk beosztottjukkal, illetve főnökükkel. Mit lehet ebben az esetben tenni? Vezetőként is gyakran szembesülünk azzal a ténnyel, hogy az emberek különbözőek (pl. személyiségükben, stílusukban, stb.), és ennek folytán nem lehet őket egyformán ...
Cikkek

Mit látsz? Mit érzel?

2016.03.22
Meg lehet-e előre jósolni a reklámok, hirdetések hatását? Cégek sokasága foglalkozik a potenciális vásárlóval, az örök kérdés azonban mindig az, hogy lehet-e objektíven mérni az érzelmeket. A neuromarketing módszereivel és eszközeivel hangulatok töredéke is mérhető, erről Ottlik Dáviddal, a Synetiq ...
Cikkek

Bármit is csinálsz, azt csináld jól!

2016.01.19
A jegesen szikrázó napsütésben kanyarog az út a Dunakanyar egyik gyöngyszeme, Kismaros felé. Azért visz erre az utunk, mert idén az itteni Málnalevél Patika érdemelte ki a Kedvenc Patikám címet. Mi pedig kíváncsiak voltunk miért szerethetik ennyire az emberek. A ...
Cikkek | patika körkép

Adócsalás vagy ésszerű üzleti döntés?

2016.01.11
A Pfizer bejelentette, hogy 160 milliárd dollárért megvásárolja a Botox gyártójaként is ismert ír székhelyű Allergan Plc-t. Ez és más, ehhez hasonló ügyletek bevallottan elsősorban adóoptimalizálási célokat szolgálnak. Mi áll ennek a hátterében? A 2014-es esztendő – 212 milliárd dolláros ...
Cikkek | kitekintő
< 9. oldal >