Marketing Pirula Live! Konferencia 2011

Hét szűk esztendő

Gyógyszercégek válaszúton

A gazdasági válság első sokkját követően éppen csak fellélegezhetett a hazai gyógyszerpiac, amikor jöttek az újabb megszorító intézkedések. Míg a generikus program erősítése csupán a cégek egyik felét érinti hátrányosan, az állami gyógyszertámogatások radikális csökkentése valamennyi hazai és külföldi gyártót egyformán a sarokba szorítja.

Tovább alkalmazkodni a megváltozott játékszabályokhoz vagy kivonulni a magyar piacról? – a multinacionális cégek e két (szélsőséges) alternatíva közül választhatnak. De mi lesz a magyar vállalatok és a hazai gyógyszergyártás sorsa? Utóbbit a Kormány néhány hónappal ezelőtt még a gazdaság motorjának, egyik elsődlegesen fejlesztendő területének nevezte. Mire számíthatnak ebben az évben a gyógyszercégek? Beleszólhatnak-e a jövőjüket meghatározó gazdasági környezet, az egészségpolitikai szabályozás alakulásába? Hogyan használhatják fel a lehető leghatékonyabban gazdasági és személyi
erőforrásaikat? És ami ugyancsak nem mellékes: hogyan befolyásolja a piac újraszabályozása a lakosság egészségügyi ellátását és gyógyszerterheinek alakulását, illetve milyen hatással lesznek mindkettőre a tervezett költségvetési megszorítások?

Húsbavágó kérdések, amelyekre az idei Marketingpirula Live konferencián keressük a választ.

WordPress › hiba

Súlyos hiba történt a webhelyünkön.

További információ a WordPress hibakeresésről.