A Magyar Reklámszövetségben a tavalyi év utolsó napjaiban több személyi változtatás is történt. Ezek egyike, hogy a szervezet új alelnöke, egyben a megbízói szektor vezetõje Beke Zsuzsa, az MRSZ ügyvezetésének tagja, a Richter Gedeon Nyrt. PR- és kormányzati kapcsolatok vezetõje lett – adta hírül a Kreatív Online.
„Bár a gyógyszeriparra a klasszikus ATL-reklámeszközök használata kevésbé jellemzõ, mint egyéb szektorokra, remélem, hogy az elsõsorban a gyógyszeriparban szerzett marketingkommunikációs tapasztalattal és szaktudással, a megbízói oldal képviseletében támogatni tudom az MRSZ tevékenységét” – mondta Beke Zsuzsa.
A Magyar Reklámszövetségben a tavalyi év utolsó napjaiban több személyi változtatás is történt. Ezek egyike, hogy a szervezet új alelnöke, egyben a megbízói szektor vezetõje Beke Zsuzsa, az MRSZ ügyvezetésének tagja, a Richter Gedeon Nyrt. PR- és kormányzati kapcsolatok vezetõje lett – adta hírül a Kreatív Online.
„Bár a gyógyszeriparra a klasszikus ATL-reklámeszközök használata kevésbé jellemzõ, mint egyéb szektorokra, remélem, hogy az elsõsorban a gyógyszeriparban szerzett marketingkommunikációs tapasztalattal és szaktudással, a megbízói oldal képviseletében támogatni tudom az MRSZ tevékenységét” – mondta Beke Zsuzsa.