A 2004 óta megjelenő Marketingpirula/Pirulatrend a gyógyszerágazat szereplőinek szóló gazdasági magazin. A szakmai lapok sorában először foglalkozott a pharma marketing szerepével, amely a 21. században alapvetően megváltoztatta a gyógyszeripar és a gyógyszerészet korábbi működését. A lap a marketing trendek és elemzések ismertetése mellett rendszeresen foglalkozik szakmapolitikával, a hazai és globális gyógyszerpiac kérdéseivel.
A Patika Tükör Lapkiadó által kiadott szakmai lap különlegességét adja, hogy a piac két meghatározó szegmenséről egy kiadványon belül tudósít, ezáltal mindkét szegmens képet kap a legaktuálisabb témákról. Ezt a kettősséget a lap címével is jelezzük: míg a Marketingpirula a gyógyszeripar döntéshozóit célozza meg, a Pirulatrend elsősorban a gyógyszerészek orgánuma.
Évente 10 alkalommal jelenik meg. A terjesztés a gyógyszertárak, gyógyszergyárak, egészségügyi intézetek és képviseletek munkatársai számára kontrollált módon történik. A lap megrendelhető a marketingpirula.hu oldalon keresztül.
Munkatársak
Dr. Nagy Gabriella
gyógyszerész, főszerkesztő
E-mail: nagy.gabi@patikatukor.hu
Barna Attila
média igazgató
E-mail: barna.attila@patikatukor.hu
ISSN szám: 1589-7680