A Reckitt Benckiser 3,8 milliárd dollárt fizet a Durex és Scholl márkákról ismert SSL Internationalért – adta hírül a Marketinginfo.hu. A felvásárlásnak köszönhetően a gyógyszergyártó jelenléte tovább nő az egészségügyi és testápolási szektorban, növekvő eladásokra pedig elsősorban Kínában és Japánban számíthat.
„Várakozásaink szerint az akvizíciónak köszönhetően több mint 36 százalékkal, mintegy 4,3 milliárd dollárra nő a Reckitt Benckiser egészségügyi és testápolási termékekből származó nettó bevétele, ami a csoport teljes forgalmának a harmadát jelenti – nyilatkozta a Reckitt Benckiser vezérigazgatója. Bart Becht szerint az új tulajdonos segítheti az SSL márkáinak további növekedését, építve a Reckitt Benckiser innovációira és disztribúciós hálózatára.
A Reckitt Benckiser 3,8 milliárd dollárt fizet a Durex és Scholl márkákról ismert SSL Internationalért – adta hírül a Marketinginfo.hu. A felvásárlásnak köszönhetően a gyógyszergyártó jelenléte tovább nő az egészségügyi és testápolási szektorban, növekvő eladásokra pedig elsősorban Kínában és Japánban számíthat.
„Várakozásaink szerint az akvizíciónak köszönhetően több mint 36 százalékkal, mintegy 4,3 milliárd dollárra nő a Reckitt Benckiser egészségügyi és testápolási termékekből származó nettó bevétele, ami a csoport teljes forgalmának a harmadát jelenti – nyilatkozta a Reckitt Benckiser vezérigazgatója. Bart Becht szerint az új tulajdonos segítheti az SSL márkáinak további növekedését, építve a Reckitt Benckiser innovációira és disztribúciós hálózatára.