2001 óta dolgozik a Carnation Groupnál.
Kezdetben tanácsadó, majd vezető tanácsadó volt, 2005 és 2011 között pedig a cég értékesítési igazgatójaként dolgozott.
Azóta a Carnation vezérigazgató-helyettese.
Feladata többek között:
- a cég médiadivíziójának menedzsmentszintű irányítása;
- a médiatervezői és -vásárlói tevékenységek magas szintű koordinációja, felügyelete, számonkérése;
- az éves stratégiai tervezés és a taktikai terv megvalósításának irányítása;
- a stratégiai médiaügyfelek kezelésében, illetve a cég hazai és nemzetközi külső kommunikációs tevékenységeiben való aktív részvétel;
- új külföldi piacok feltérképezése, a terjeszkedési folyamatok magas szintű felügyelete, a nemzetközi stratégiai partnerségek és potenciális akvizíciós lehetőségek felkutatása és felső szintű menedzselése;
- a Carnation márka hazai és nemzetközi ismertségének elősegítése, növelése.
Eredeti végzettsége mérnök-informatikus, ezt követően szerzett marketing- és reklámmenedzser képzettséget.