A Sanofi lett november költője – Kampányfigyelő

A nátha vitte a prímet

A télre készülve a megfázás elleni szerek reklámjára költötték a legtöbbet forgalmazók, ám a legdinamikusabb növekedést az emésztésjavítóknál és nyugtatóknál dokumentálta novemberben a Kantar Media. Az OTC termékek és étrend-kiegészítők hirdetési piaca épp csak egy cseppet, 2 százaléknyit bővült. Ebben benne van, hogy a probiotikumokra és patika-reklámra jóval kevesebbet költöttek, mint az előző időszakban. A legjobban reklámozott márkák versenyében az Algoflex, Magne B6, Normaflore hármassal a Sanofi-Aventis elfoglalta a teljes dobogót.

Szóljon hozzá!

(Kötelező.)

(Kötelező - nem jelenik meg.)

(Nem kötelező.)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>