Szűkebb kasszával is a fájdalom az úr 

Visszafogottan indult a nyár a hirdetési piacon

Nyár elejére kicsit visszavett aktivitásából az OTC-k és étrend-kiegészítők hirdetési piaca – derül ki a Kantar listaáras adataiból. Bár az előző hónaphoz képest nagyot vágtak a fájdalomcsillapítók reklámkeretén, júniusban még mindig – immár a harmadik hónapja – e szegmensre költöttek a legbővebben. A strandszezon ugyan növelte a bőrgyógyászati szerek piaci aktivitását, de ez is csak a dobogó harmadik fokára volt elég. 

A hirdetôk versenyében júniusban sem fenyegette senki a Sanofi-Aventis vezető pozícióját: a 7,5 milliárdos költésüknek még a felével is a lista elejére kerülhettek volna. A Sandoz második helye – az előző havi nyolcadik után – látszik a legkomolyabb újdonságnak a cégek versenyében. Ehhez két és félszer annyit kellett költeniük, mint az előző hónapban. A márkák mezőnyében a júniusi Top10-ből 8, májusban is az élbolyba tartozott, mindössze a Neogranormon és a Proenzi került be újként közéjük. Az emésztésjavítók összesen 8%-os növekedésében két szer és egy médium – a televízió – a meghatározó: a Bayer több mint másfélszer annyit költött az Iberogastra, mint korábban, a Sandoz pedig a Lopediummal új szereplőt hozott a reklámblokkokba. 

KANTAR

Szóljon hozzá!

(Kötelező.)

(Kötelező - nem jelenik meg.)

(Nem kötelező.)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>