Allergiaellenes oldalt indított a Boehringer Ingelheim

Orrmonolog.hu címmel allergiaellenes, interaktív portált indított augusztus elsején, a parlagfűszezon kezdetén a Boehringer Ingelheim. A gyógyszergyártó különösen a fiatalabb célcsoportokat igyekszik elérni az új kommunikációs csatornán, amely a videomegosztók mintájára készült – adta hírül a Marketinginfo.hu.
    Az allergiával kapcsolatos információk mellett hétköznapi fogyasztókat és médiaszereplőket kértek fel arra, hogy mondjanak el részleteket Rostand Cyrano de Bergerac című drámájának orrmonológjából. A kisfilmekre az oldal látogatói szavazhatnak.

Orrmonolog.hu címmel allergiaellenes, interaktív portált indított augusztus elsején, a parlagfűszezon kezdetén a Boehringer Ingelheim. A gyógyszergyártó különösen a fiatalabb célcsoportokat igyekszik elérni az új kommunikációs csatornán, amely a videomegosztók mintájára készült – adta hírül a Marketinginfo.hu.
    Az allergiával kapcsolatos információk mellett hétköznapi fogyasztókat és médiaszereplőket kértek fel arra, hogy mondjanak el részleteket Rostand Cyrano de Bergerac című drámájának orrmonológjából. A kisfilmekre az oldal látogatói szavazhatnak.

Szóljon hozzá!

(Kötelező.)

(Kötelező - nem jelenik meg.)

(Nem kötelező.)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>