Orrmonolog.hu címmel allergiaellenes, interaktív portált indított augusztus elsején, a parlagfűszezon kezdetén a Boehringer Ingelheim. A gyógyszergyártó különösen a fiatalabb célcsoportokat igyekszik elérni az új kommunikációs csatornán, amely a videomegosztók mintájára készült – adta hírül a Marketinginfo.hu.
Az allergiával kapcsolatos információk mellett hétköznapi fogyasztókat és médiaszereplőket kértek fel arra, hogy mondjanak el részleteket Rostand Cyrano de Bergerac című drámájának orrmonológjából. A kisfilmekre az oldal látogatói szavazhatnak.
Orrmonolog.hu címmel allergiaellenes, interaktív portált indított augusztus elsején, a parlagfűszezon kezdetén a Boehringer Ingelheim. A gyógyszergyártó különösen a fiatalabb célcsoportokat igyekszik elérni az új kommunikációs csatornán, amely a videomegosztók mintájára készült – adta hírül a Marketinginfo.hu.
Az allergiával kapcsolatos információk mellett hétköznapi fogyasztókat és médiaszereplőket kértek fel arra, hogy mondjanak el részleteket Rostand Cyrano de Bergerac című drámájának orrmonológjából. A kisfilmekre az oldal látogatói szavazhatnak.