Az idei évben tovább nőtt a gyógyszergyártók érdeklődése a mozireklám iránt – írta a mediainfo.hu. A sanofi például – az off screen, vagyis a vetítővásznon kívüli felületeket is kihasználva – szinte folyamatosan jelen van a Cinema City hálózatában, A Beiersdorf a Micimackó című rajzfilm előtt hirdette sebtapaszát; mellettük a GSK és a Boiron Hungária is reklámozta készítményeit a hazai filmszínházakban.
Egyesek háromdimenziós reklámokkal igyekeznek megragadni a látogatók figyelmét, amelyeket a nézők jobban vissza tudnak idézni, mint a hagyományos hirdetéseket – olvasható a New Age Advertising ezzel kapcsolatos közleményében.
Egyre népszerűbbek a vásznon kívül elhelyezett reklámok is: a Novartis például plakátokat használt termékei népszerűsítésére, a Pfizer pedig hoszteszek segítségével kínálta a mozilátogatóknak rágótablettáját.
Az idei évben tovább nőtt a gyógyszergyártók érdeklődése a mozireklám iránt – írta a mediainfo.hu. A sanofi például – az off screen, vagyis a vetítővásznon kívüli felületeket is kihasználva – szinte folyamatosan jelen van a Cinema City hálózatában, A Beiersdorf a Micimackó című rajzfilm előtt hirdette sebtapaszát; mellettük a GSK és a Boiron Hungária is reklámozta készítményeit a hazai filmszínházakban.
Egyesek háromdimenziós reklámokkal igyekeznek megragadni a látogatók figyelmét, amelyeket a nézők jobban vissza tudnak idézni, mint a hagyományos hirdetéseket – olvasható a New Age Advertising ezzel kapcsolatos közleményében.
Egyre népszerűbbek a vásznon kívül elhelyezett reklámok is: a Novartis például plakátokat használt termékei népszerűsítésére, a Pfizer pedig hoszteszek segítségével kínálta a mozilátogatóknak rágótablettáját.