2009. december 10-én rendezték meg a Médiaunió által meghirdetett NincsDe! kampányt záró gálaestet, ahol az Összefűz az egészség címmel kiírt pályázat díjait is átadták.
A Médiaunió, a NincsDe! kampány keretében – a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. támogatásával –, Összefűz az egészség-díj 2009 néven pályázatot hirdetett, amelynek keretében az egészségesebb állapotot célzó, életmódváltásban elért pozitív eredményeket díjazta. Pályázni táplálkozással, dohányzással és testmozgással kapcsolatos témakörökben lehetett. Az 512 darab beérkezett pályázatból a zsűri öt kategóriában (egyéni, oktatási intézmények közötti, sajtó, munkahelyi és egyéb) hirdetett nyertest, akik bruttó félmillió forint pénzjutalomban részesültek.
„A több mint félezer beérkezett pályamű rávilágít arra, hogy Magyarországon hiánypótlónak minősül minden, az Összefűz az egészség-díjhoz hasonló kezdeményezés” – nyilatkozta Rékassy Balázs, a Pfizer közkapcsolati, stratégiai, és ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az Összefűz az egészség-díj 2009 díjazottai:
Munkahely kategória: Fővárosi Tűzoltóparancsnokság Búvár szolgálatának „B” szolgálati csoportja
Média kategória: Kéky Kira, a Házipatika szakújságírója
Egyéni kategória: Csordás Lászlóné (Debrecen)
Egyéb kategória I.: Szt. Margit Rendelőintézet Nonprofit Kft. (Budapest)
Egyéb kategória II.: a kisvárdai Bessenyei György Gimnázium és Kollégium tanulói (Kelemen Ágnes, Shokoya Fatimah és Szesztai Anita)
Különdíj kategória: Görög Flórián (Tahitótfalu)
A kampányzáró gálán Pusztay András, a Médiaunió Alapítvány elnöke elmondta: „A NincsDe! kampány keretében, a Médiaunió hatmilliárd forint értékű médiafelületen keresztül hívta fel a társadalom figyelmét az egészségtudatos életmódválasztás fontosságára. A kampány 61 print, 49 online és 25 broadcast megjelenést produkált, amihez hozzáadódik az egészségdíjról szóló mintegy 100 online cikk, és az ezeket erősítő, az egészséges táplálkozásról és a mozgás fontosságáról szóló több száz megjelenés. A kampány hatásait felmérő kutatások bebizonyították, hogy van értelme újabb kérdéseket napirendre venni, és azokat a NincsDe! kampányéhoz hasonló médiaösszefogással népszerűsíteni.”
2009. december 10-én rendezték meg a Médiaunió által meghirdetett NincsDe! kampányt záró gálaestet, ahol az Összefűz az egészség címmel kiírt pályázat díjait is átadták.
A Médiaunió, a NincsDe! kampány keretében – a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. támogatásával –, Összefűz az egészség-díj 2009 néven pályázatot hirdetett, amelynek keretében az egészségesebb állapotot célzó, életmódváltásban elért pozitív eredményeket díjazta. Pályázni táplálkozással, dohányzással és testmozgással kapcsolatos témakörökben lehetett. Az 512 darab beérkezett pályázatból a zsűri öt kategóriában (egyéni, oktatási intézmények közötti, sajtó, munkahelyi és egyéb) hirdetett nyertest, akik bruttó félmillió forint pénzjutalomban részesültek.
„A több mint félezer beérkezett pályamű rávilágít arra, hogy Magyarországon hiánypótlónak minősül minden, az Összefűz az egészség-díjhoz hasonló kezdeményezés” – nyilatkozta Rékassy Balázs, a Pfizer közkapcsolati, stratégiai, és ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az Összefűz az egészség-díj 2009 díjazottai:
Munkahely kategória: Fővárosi Tűzoltóparancsnokság Búvár szolgálatának „B” szolgálati csoportja
Média kategória: Kéky Kira, a Házipatika szakújságírója
Egyéni kategória: Csordás Lászlóné (Debrecen)
Egyéb kategória I.: Szt. Margit Rendelőintézet Nonprofit Kft. (Budapest)
Egyéb kategória II.: a kisvárdai Bessenyei György Gimnázium és Kollégium tanulói (Kelemen Ágnes, Shokoya Fatimah és Szesztai Anita)
Különdíj kategória: Görög Flórián (Tahitótfalu)
A kampányzáró gálán Pusztay András, a Médiaunió Alapítvány elnöke elmondta: „A NincsDe! kampány keretében, a Médiaunió hatmilliárd forint értékű médiafelületen keresztül hívta fel a társadalom figyelmét az egészségtudatos életmódválasztás fontosságára. A kampány 61 print, 49 online és 25 broadcast megjelenést produkált, amihez hozzáadódik az egészségdíjról szóló mintegy 100 online cikk, és az ezeket erősítő, az egészséges táplálkozásról és a mozgás fontosságáról szóló több száz megjelenés. A kampány hatásait felmérő kutatások bebizonyították, hogy van értelme újabb kérdéseket napirendre venni, és azokat a NincsDe! kampányéhoz hasonló médiaösszefogással népszerűsíteni.”