Április 8-án ingyenes online szemináriumot tart az OTC-reklámok témakörében a neuromarketinggel foglalkozó Synetiq. Az eseményre elsősorban marketingkommunikációs szakembereket, hirdetőket vár a cég.
A meghívóban azt írják, a korábbi webináriumaikban olyan általános kérdéseket vitattak meg, mint a neuromarketing előnyei, a karakterválasztás fontossága vagy a sikeres fenntarthatósági kommunikáció. Az események személyesebbé tétele végett indítják el az online “fogadóórákat”, és az elsőt az OTC-nek szentelik. Prezentáció helyet az érdeklődők kérdéseire koncentrálnak.
A regisztráció során megadott kérdésekre anonim módon válaszolnak a szakértők. Segítenek a sikeres termékbemutatásban, a figyelem megragadásában, megfelelő problémamegoldás felépítésben, de érkezhet akár zenével, narrációval vagy vizuálokkal kapcsolatos kérdés is.
Időpont: április 8., péntek, 13 óra. Regisztrálni ezen a linken lehet, Zoom-linket az esemény előtti napon küldenek.
A Synetiq kutatásai közvetlen betekintést nyújtanak a célcsoport érzelmi reakcióiba. A standard havi mérések során EEG, szívritmusmérő, bőrellenállás-mérő és szemmozgást követő kamera segítségével vizsgálják a kutatásban részt vevő tv-nézők érzelmi reakcióit az adott hónapban futó reklámokra vonatkozóan. A cég elemzéseit rendszeresen közli a Marketingpirula is.