Továbbra is a fájdalomcsillapítás a sláger 

Mérsékelt növekedés a hirdetési piacon

Júliusban valamelyest növekedett az OTC és étrendkiegészítő hirdetési piac. De a nyári uborkaszezon itt is érezhető, a számok komoly változásokat nem mutatnak. Érdemes áttekinteni a Kantar összesítésében a gyógyszercégek első félévi vérkeringésjavító termékekre szánt összköltésének adatait. 

Júliusban is a Sanofi vezeti torony magasan a hirdetők listáját, 40 százalékkal megelőzve a második helyre feljövő GSK-t. A lista első négy helyén a helyzet egyébként több hónapja változatlan. Új szereplôőként lépett be Walmark, az Egis és Stada, kiszorítva a listáról az előző hónap sereghajtóit. 

Továbbra is a fájdalomcsillapító szegmens vezet, de a legnagyobb költésnövekedést júliusban az emésztést javító készítmények és nyugtatók érték el, bár ez a listában a pozíciójukon nem sokat változtatott. A Top 10 márka listában tízből öt fájdalomcsillapító és ízületi bántalmakra való készítmény. Az Algoflex biztosan őrzi első helyét, míg a Cataflam a júniusi hatodik helyről a harmadik helyre ugrott. A Sanofinak három, a GSK-nak két márkája szerepel a tízes listában, többiek egy-egy márkával vannak jelen. A médiumok listáján az első három helyezett a televízió – magasan vezetve a listát -, a rádió és a magazinok. 

Szóljon hozzá!

(Kötelező.)

(Kötelező - nem jelenik meg.)

(Nem kötelező.)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>