Cikkek

1. oldal >

Fókuszban a tájékozott beteg

2017.10.15
Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) által létrehozott Betegszervezetek Akadémiája (BETA) Magyarországon első alkalommal rendezte meg október 6-án Tudásbörzéjét, ahol a betegszervezetek legégetőbb kérdéseire mutattak be jó gyakorlatokat. A Lurdy Házban tartott rendezvényen a lehető legaktuálisabb témákat járták körbe a rendezvény ...

Mennyi üti a markunkat?

2017.09.04
Egymás zsebében turkálni nem illik és nem is szokás, ha azonban őszinték akarunk lenni magunkhoz, mindannyian kíváncsiak vagyunk rá, mennyit keres a másik. Érdekes lehet az is, hogy hazánkban milyen magasak a patikusi fizetések, de az is, hogy melyek azok ...

Az étrend-kiegészítők ellenőrzése

2017.09.04
Az étrend-kiegészítők forgalomba hozatalakor a gyártónak vagy importőrnek „csupán” bejelentési kötelezettsége  van az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet felé. Mi, illetve ki biztosítja, hogy egészségügyi kockázatot hordozó termék ne kerüljön a piacra? Magyarországon milyen hatóságok ellenőrzik (és ellenőrizhetik) ezt a ...

Minek nevezzelek?

2017.09.04
Ahogy a szülők, úgy a gyógyszeripari vállalatok életében is fontos kérdés, hogy mi legyen a „gyerek”, esetükben a gyógyszer neve. A választást számos tényező befolyásolja: nem mindegy, hogy milyen indikációban alkalmazott készítményről van szó, hogy azonnal szükség van-e az elnevezésre, ...

Automatizálás a Rowa rendszerével

2017.07.04
A mai gyorsan változó világban minden gyógyszertár tulajdonosában felmerülnek kivétel nélkül a következő kérdések: – Hogyan tudnám egyszerűsíteni a gyógyszerkezelési folyamatokat? – Mit tegyek, hogy az expediálás gyorsabbá váljon? – Hogyan tudnám növelni a gyógyszertár forgalmát? – Mivel érhetném el, ...
Cikkek

Kényes kérdések

2017.06.27
A hüvely védelmi funkcióját csak normál hüvelyflóra esetén tudja ellátni. Élettani esetben a hüvely nyálkahártyáját tejsavtermelő Lactobacillusok milliárdjai népesítik be, melyek a hüvelyi miliőnek savas pH-t biztosítva védelmet nyújtanak a fertőzésekkel szemben, így a kis számban jelenlevő, illetve a környezetből ...

Patikai Facebook-kommunikáció

2017.06.27
A Facebook az egyik a legerősebb platform a közösségi médiában, rajta keresztül a cégek könnyen és hatékonyan juthatnak el a vásárlóikhoz, nemcsak a márka iránti elköteleződést erősíthetik, de komoly forgalomnövekedést generálhatnak a megfelelő bejegyzésekkel. Ezért nem meglepő, hogy a patikai ...

Hősök és nők a márkaépítésben

2017.06.27
Cikksorozatunk első részében azt vizsgáltuk, hogyan építi saját brandjeit a gyógyszeripar. Arra a megállapításra jutottunk, hogy ez a szegmens az egyes termékek kommunikációja során sokszor arra kényszerül, hogy a termékekhez kapcsolódó racionális érveléssel hozakodjon elő. Ez azonban nem lehet akadálya ...
1. oldal >