Cikkek

< 2. oldal >

A lineáris modellen túl

2023.10.28
A hagyományos televízióval ellentétben, ahol a gyógyszercégek számos adón nagy mennyiségben vásárolnak hirdetéseket, hogy széles demográfiai csoportot érjenek el, a streaming lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy szegmentáltan, célzottan, személyre szabottan érjék el a közönségüket. ...

Nehezen érvényesíthető kedvezmények

2023.10.26
A megnövelt gyógyszeripari adókra a nyáron bejelentett kedvezmények elsősorban azon cégeknek kedveznek, amelyek tevékenységüket belföldön fejtik ki, másodsorban pedig azon vállalatcsoportoknak, amelyek konszolidációba vonták a tagjaikat. ...

Koncentrálódó piac

2023.06.17
Éves összehasonlításban infláció alatti mértékben növelték a reklámköltést az OTC forgalmazók az év első három hónapjában. Arányaiban kevesebb pénz jutott a vitaminok hirdetéseire, mint a tavalyi év azonos időszakában. ...

Hitelesség és befolyás

2023.06.16
Az elmúlt években az influenszermarketing egyre kedveltebb módja lett annak, hogy a márkák kapcsolatba lépjenek a fogyasztóikkal, és népszerűsítsék a termékeiket vagy szolgáltatásaikat. A közösségi média térnyerésével és a kommunikációs igények változásával a gyógyszergyártók számára is egyre fontosabb eszközzé válhat ...

Válogatós baktériumfalók

2023.06.11
A vírusok a Föld legrégebbi és legnagyobb számban jelen lévő lakói. Szervezetünk szövetein minden nap 30 milliárdnyi baktériumot pusztító vírus halad át. Viromunk tartja karban mikrobiomunkat, és a remények szerint a vírusokkal hamarosan széles körben bevethető, az antibiotikumokat helyettesítő terápiaként ...

Hozzáférés vagy versenyképesség

2023.06.10
Amint az várható volt, az Európai Bizottság nem kimondottan a gyártók szája íze szerint alakította az közösség gyógyszerszabályozásának tervezetét. A cégek aggódnak az európai termékfejlesztésekért, de remélhetik, hogy a most induló vitában lesznek erős támogatóik is. ...
< 2. oldal >