Cikkek

< 6. oldal >

Viharban a biotech cégek

2022.09.10
A gyógyszergyártó ágazat általában ellenállóbb a válságokkal szemben, mint más iparágak, ez a most kibontakozó, sok összetevőből álló krízis esetében is így van. A feltörekvő, elsősorban biotechnológiai vállalatok közül ugyanakkor sok megszenvedi, ami most történik. ...

Ha már szedik, hasson is

2022.08.19
Jogos elvárás a vásárlók/betegek részéről, hogy ha már megvásárolnak és szednek egy vitaminos, nyomelemes, ásványi anyagos vagy gyógynövényi eredetű terméket, akkor az hasson is. A hatás alapvető feltétele pedig az, hogy a készítményben található hatóanyagok felszívódjanak, és minél nagyobb mennyiségben ...
Cikkek

Allergiaszezon a reklámpiacon

2022.08.18
Az év negyedik hónapjában a gyógyszercégek kissé megkurtították a hirdetési büdzséket, de nagy különbségek voltak az egyes terápiás területek aktivitásának alakulása között. Beindultak az allergiagyógyszerek, lassítottak a probiotikumok és a vitaminok. ...

Partnerségben az orvosokkal

2022.08.11
A külföldön dolgozó magyar gyógyszerészek tapasztalatait bemutató sorozatunk újabb epizódjában a skandináv jóléti államba kalauzol minket a Malmö közelében élő Accaoui Éva Réka. Elmeséli, miért van Svédországban a szükségesnél jóval kevesebb gyógyszerész, mi teszi könnyebbé a munkájukat, és miért kell ...

Túl a színes szalagokon

2022.08.10
A gyógyszeripar a digitális marketing lehetőségeinek kihasználásával, a szigorú jogszabályi kereteket betartva is kreatív kampányokat hozhat létre nemcsak az orvosokat, hanem a betegeket is célozva. Összegyűjtöttünk öt jól sikerült, gyógyszergyártókhoz kapcsolódó reklámkampányt a termékközpontúbbaktól, a márkanév nélküli, felvilágosító jellegűekig. Utóbbiak ...
Cikkek | marketing

Könnyített feltétel

2022.08.09
Egy új miniszterirendelet-módosítás lazított a gyógyszertárvezetéshez szükséges szakvizsga előírásán, ami sok gyógyszerészt érinthet. A Hálózatban Működő Gyógyszertárak Szövetségének összefoglalója. ...
< 6. oldal >